Używam oliwki od kiedy moje dziecko pojawiło się na świecie.

DSC05158

Uważam, że nie ma lepszego produktu do wrażliwej skóry dziecka niż oliwka. To tylko moje zdanie. Ucieszyłam się, kiedy Zeberka podarowała mi do testów tę oliwkę, ponieważ miałam z nią już wcześniej styczność, i śmiało mogę o niej co nie co powiedzieć :]

DSC05161
Bardzo ale to bardzo delikatny zapach nie podrażniający maluszka. Świetnie nawilża i natłuszcza skórę dziecka (próbowałam również na swojej skórze – i wywiązała się świetnie). Nie podrażnia, nie uczula w żaden sposób nie wpływa negatywnie na małe ciałko :] Jeśli o nas chodzi – polecamy wypróbować, tak jak wspomniałam wcześniej – nie jest to nasz pierwszy raz z oliwką od Skarb Matki :]

DSC05162
UDZIEWCZYN – serdecznie dziękuję 😀 😀 😀
Zdjęcia Zebry  :]
Testowała Tinka :]