„Głęboko nawilżający balsam w spray’u z wyciągiem z owsa i mikrokropelkami wazeliny zapewniający natychmiastowy efekt nawilżenia skóry przez co wspomaga proces jej regeneracji. Unikalny system aplikacji pozwala nanieść na skórę mgiełkę kosmetyku, aby równomiernie go rozprowadzić. Spray wchłania się błyskawicznie i natychmiast nawilża skórę, pozostawiając ją miękką i gładką w dotyku. Delikatny zapach gwarantuje przyjemność stosowania.”

DSC05340

Takiego balsamu jeszcze nie miałam! :] Co to oznacza? Fakt, iż jego dozowanie sprawia mi nieziemską frajdę i śmiało można go pomylić z pianką do golenia 😛
Kiedy próbujemy uzyskać odrobinę balsamu aby rozprowadzić na ciało, po naciśnięciu ulatnia się delikatna mgiełka.

DSC05343Szalenie mi się to podoba, bo jest to odpowiedni sposób dozowania! Rozpyla się delikatnie i pięknie pachnie –za co ma u mnie ogromny plus. Tak jak powiedziałam wcześniej, do tej pory nie spotkałam się z balsamem, który tworzy mgiełkę na skórze aby móc ją rozprowadzić.

DSC05341

Balsam jest bardzo lekki, co sprawia że szybko i ładnie się wchłania, nie pozostawia uczucia lepkości.
Rewelacyjny sposób aplikacji 😀
Delikatnie nawilża :]
Jest bardzo wydajny – za co również ogromny plus
CUDOWNIE I OBŁĘDNIE PACHNIE!!!

DSC05342

Co do ceny, nie wiem jak o niej napisać. Dla mnie jest ona w porządku. Balsam spełnia swe zadanie i nie ma potrzeby aplikowania go w dużej ilości, bo łatwo można go rozprowadzić na skórze.

DSC05344

Cena: 190 ml – 17,99 PLN.

Super sprawa z tym balsamem, polecam go wszystkim, którzy chcą mieć radochę z aplikacji, a przy tym piękna i gładką skórę.

UDZIEWCZYN – serdecznie dziękuję 😀 😀 😀 Gdyby nie Wy – nie wiem czy miałabym możliwość wypróbowania tak fajnego balsamu :]
Testowała Zebra– szczęśliwa :]