PRODUCENT: Antyperspirant Dove Oryginal został stworzony z myślą o kobietach nowoczesnych, które prowadzą aktywny tryb życia.

POJEMNOŚĆ: 150ml

CENA: 11zł/150ml

DSC07195DSC07196

MOJA OPINIA: Do marki Dove od dawna mam wielką słabość. Uwielbiam ich kosmetyki, ponieważ są przyjaciółmi dla mojej skóry. Nie miałam jeszcze żadnego nieudanego produktu ich marki. Nie jestem osobą, która ma problem z nadmiernym poceniem się. Antyperspirantów używam zapobiegawczo, by czuć się świeżo. Od tego typu produktu oczekuję, że będzie mnie chronił przed mokrymi podkoszulkami, będzie miał działanie odświeżające oraz ładny zapach. No i spełnił wszystkie moje wymagania. Dove ma różne rodzaje zapachów, dostosowanych do pory roku, a także intensywności wysiłku fizycznego. Ja w dzisiejszym poście oceniam Original czyli zapach typowy dla marki – kremowo-mydlany. Jest delikatny, świeży. Nawet po mocnym wycisku zamiast przykrego zapachu potu możemy wyczuć zapach dezodorantu. Poza tym kosmetyk nie brudzi ubrań, nie zostawia plam oraz pielęgnuje skórę, pozostawiając ją nawilżoną. Nie podrażnia. Nie chroni w 100% przed potem, ale raczej ciężko tego wymagać od któregokolwiek kosmetyku, bo byłoby to niezdrowe dla samego organizmu.

DSC07197 DSC07198 DSC07199

Dziękuję portalowi udziewczyn za udostępnienie produktu do testowania 🙂