Lato już praktycznie za nami, a z nimi przychodzi czas na posumowanie tego ile udało nam się przytyć/schudnąć i co w tym roku zrobiłyśmy dla swojego ciała. Bardzo mnie cieszy, że coraz ,,modniejsza” staje się pełna i zaokrąglona figura. Co jednak zrobić kiedy Matka Natura poskąpi nam kształtów? Z pomocą przychodzą pewne kosmetyki i ćwiczenia, które w połączeniu dają oszałamiający efekt. Zapraszam do czytania!!

Flos-lek, Skoncentrowany krem ujędrniający biust oraz Eveline, Superskoncentrowane serum ujędrniające pośladki

Jakoś nigdy mnie do tego typu produktów nie ciągnęło bo zawsze wiedziałam, że żadnego efektu nie dadzą. Jednak od pewnego czasu ćwiczę i staram się ujędrnić dzięki ćwiczeniom zarówno biust jaki i pośladki, więc pomyślałam, czemu by się nie wspomóc kremami? No i zaczęłam używać.

IMG_20150518_132413Na pierwszy rzut idzie mój 100% ulubieniec od Flos-Lek. Serum tak mi się podoba ze względu na działanie, że chyba z niego nigdy nie zrezygnuję.

Opakowanie jest proste i standardowe dla tego typu produktów. Tubka zdecydowanie ułatwia wyciśnięcie serum, a jej różowy kolor wyróżnia się na półce z kosmetykami.

IMG_20150518_132429IMG_20150518_132440Serum na kremową konsystencję, dzięki czemu świetnie się rozprowadza po biuście. Zapach również jest całkiem przyjemny dla nosa, chociaż moim zdaniem wszystkie kosmetyki tego typu, pachną identycznie, różniąc się tylko stopniem intensywności zapachu.

IMG_20150518_132500A teraz najważniejsze, czyli działanie. Serum stało się moim ulubieńcem, ponieważ działa i to bardzo dobrze. Producent obiecuje, że serum wymodeluje nasz biust, ujędrni oraz nawilży i moim zdaniem w 100% spełnia te założenia. Oczywiście jeśli używamy go regularnie. Przy stosowaniu w tygodniowych odstępach możemy co najwyżej liczyć na nawilżenie i delikatne wymodelowanie. Mi serum przypadło do gustu ze względu na to, że pomogło mi pozbyć się części rozstępów z dekoltu – tego jednak producent nie obiecywał, więc traktuję to jako dodatkowy i niespodziewany plus produktu.

Jeżeli chodzi o serum do pośladków to opakowanie jest takie samo jak w przypadku wcześniejszego produktu, z tą różnicą, że to opakowanie jest wyższe i odcieniu delikatnego fioletu.

IMG_20150518_132519IMG_20150518_132527Serum ma lżejszą konsystencję od swojego poprzednika, dzięki temu szybciej się wchłania.

IMG_20150518_132650

Jeżeli chodzi o działanie to zaraz po nałożeniu serum można poczuć, że zaczyna działać – czujemy lekkie mrowienie w miejscu nałożenia serum. Jednak jeśli chodzi o efekty to mimo tego, że skóra staje się jędrniejsza i dobrze nawilżona, nic więcej pozytywnego nie działo się. Kiedy jednak połączyłam ćwiczenia na pośladki oraz serum efekt stał się widoczny. Niestety nie mam dla Was zdjęć miejsc, w które aplikowałam oba serum, ponieważ nie za bardzo nadają się one do publicznej publikacji 😉

Jeśli jeszcze nie udało Wam się uzyskać wymarzonej figury to bierzcie się za ćwiczenia i zaopatrzcie w szereg serum i sądzę, że uda Wam się jeszcze zrobić wielki krok w kierunku swojego ideału figury 🙂

Ilona