20150905_125446

Od producenta:

Bio-regenerujący peeling do ciała Trawa Cytrynowa Eveline z rozświetlającymi mikroperełkami, dzięki zawartości naturalnych wyciągów roślinnych z wąkrot ki azjatyckiej, guarany i kawy oraz unikalnej kompozycji składników aktywnych, dotlenia i stymuluje biologiczną odnowę skóry. Ziarnista formuła o świeżym zapachu trawy cytrynowej usuwa zrogowaciały naskórek, regeneruje i wygładza skórę.”

Cena: ok. 17zł/ 250 ml.

Moja opinia:

Peeling znajduje się w bardzo poręcznej tubce, która nie wyślizguje się z mokrych rąk. Obłędny zapach to chyba największa zaleta tego produktu.  Eveline kolejny raz zachwyciło mnie trawą cytrynową, która skradła moje serce.

Jego zapach jest bardzo zbliżony do balsamu tej samej marki o którym pisałam wam jakiś czas temu: tutaj.
20150905_125456

To idealne orzeźwiające duo! 🙂

20150905_125621

Konsystencja jest bardzo żelowa, zbita, nie spływa po ręce- jak dla mnie bardzo duży plus. Drobinki mają średnią wielkość, jednak spisują się na medal. Skóra staje się ujędrniona oraz napięta. Produkt dobrze ściera martwy naskórek. W peelingu możemy dostrzec małe brokatowe drobinki, które co najważniejsze nie zostają na skórze.

20150905_125638 (1)

Jedynym minusem, który dostrzegłam jest uczucie lepkiej skóry po zmyciu produktu. Przez co nie czuć tej świeżości, jaką powinien zapewnić nam peeling.  Mimo iż pierwsze wrażenie oraz samo używanie kosmetyku sprawia wiele radości, jestem trochę zawiedziona efektem końcowym.

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂