„Zawiera oprócz srebra wyciąg z korzenia żeńszeń i kasztanowca. Wpływa regulująco na pracę gruczołów łojowych, chroni skórę przed następstwami łojotoku. Zwiększa i utrzymuje w naskórku wysoki poziom nawilżenia. Reguluje grubość warstwy rogowej naskórka. Preparat może być stosowany pod makijaż lub jako pielęgnacja nocna”

DSC05841

Ten krem zachwycił mnie swoim wyglądem, bo sami zobaczcie czy nie prezentuje się po królewsku?

DSC05845

Krem zrobił na mnie mega wrażenie, jednak jak przyszło mi zmieszać krem by powstała jednolita konsystencja nie byłam już pod takim wrażeniem jak na początku. A kiedy rozpoczęłam nakładanie kremu na twarz, i nastało oczekiwanie aby się wchłonął – myślałam, że oszaleję. Nie wiem czy moja skóra nie nadaje się do tego produktu, czy faktycznie bardzo długo się wchłania. Czy tylko u mnie pozostawia tłustą powłokę? Z chęcią poczytam opinie innych.

DSC05846

DSC05844

Nie widzę poprawy L Nie widzę by moja twarz mniej się przetłuszczała, a przecież tak miał działać ten krem. Nie odczuwam nawilżenia, a czas jaki muszę przeznaczyć aby krem się wchłonął pozostawia wiele do życzenia …

DSC05842

Cieszę się, że mogłam przetestować ten krem dzięki portalowi UDZIEWCZYN – bo chyba bym nie przeżyła, gdybym skusiła się na jego zakup zachęcona wyglądem, a później przeżywała, że zakup nie był udany.

Szwagierka stwierdziła, że przejmie go i zużyje. No cóż, być może dla jej skóry ten krem będzie super i okaże jej zbawienne właściwości. Jednak ja jestem dla tego kremu stanowczo na nie. Teraz żałuję, że nie zrobiłam zdjęcia konsystencji po wymieszaniu – ale Polak mądry po szkodzie 😛 A krem już u szwagierki :]

Nie dla mnie on i już.

36,00 zł

UDZIEWCZYN – serdecznie dziękuję 😀
Zebra– szczęśliwa :]