Prawdziwie mocny…
Prawdziwie męski….
Prawdziwie uwodzicielski….
Oj tak!

„Intesa Classic Black to seria kosmetyków pielęgnacyjnych dla wymagających mężczyzn – o ciekawym designie i oryginalnym zapachu. Kolejną nowością wprowadzoną na polski rynek jest Intesa Roll-On, dezodorant w kulce.”

DSC05833

Kuleczka pachnie tak, że słów Zebrze brak! Uwodzicielski, zmysłowy, mocny, męski! Mój mąż polubił go bardzo, i twierdzi, że od tej pory rezygnuje z Nivea i przechodzi na Intesa! Za każdym razem, kiedy proponowałam mu zmianę – on mówił NIE! A teraz w końcu powiedział TAK:]

DSC05835

Skuteczna w walce z nadmierną potliwością! Efekt ochrony przez 24 godziny wyczuwalny. Nie podrażnia, nie uczula, świetnie pachnie. Zapach potrafi przyciągnąć moją uwagę co świadczy tylko o mocnej intensywności kuleczki :]

UWAGA! Zapach jest męski i mocny jednakże nie jest duszący!!!

DSC05834

Wydajność produktu oceniamy na +. Przy codziennym stosowaniu, kuleczka potrafi nabrać odpowiednią ilość preparatu i doskonale przystosować się do skóry. Mąż używa jej każdego dnia, i pozostała ilość jest dla niego bardzo zadowalająca.

DSC05836

Najważniejsze, że i mój mąż daje 100% skuteczności, jeśli chodzi o zapobieganie nadmiernej potliwości. Mamy nadzieję, że u wszystkich wykaże swoją intensywność-nie tylko u mojego Kochanego mężusia :]

Jednym słowem-POLECAMY!
UDZIEWCZYN – serdecznie dziękuję 😀
Zebra– szczęśliwa :]