Processed with VSCOcam with a6 presetOd producenta:

Nawilżający balsam do ciała w sprayu Cocoa Radiant nawilża i wchłania się błyskawicznie. Natychmiast pozostawia skórę miękką, nie pozostawia uczucia tłustości i lepkości. Dozuje się równomiernym strumieniem.

Cena: ok. 26zł /190ml.

Processed with VSCOcam with a6 preset

Moja opinia:

Balsam w spray’u- kto by pomyślał, że będziemy żyć w czasach kiedy zostanie wynalezione takie cudeńko. 😛  Czas zapomnieć o klejących balsamach, lepkich dłoniach i wiecznym oczekiwaniu na wchłonięcie kosmetyku!

Mgiełka balsamu, która wydobywa się przez atomizer jest niezwykle przyjemna, strukturą przypomina wręcz piankę, a niżeli znany nam balsam. Ku mojemu zaskoczeniu, nie lepił się w ogóle, tak jakbyśmy miały do czynienie z mgiełką.  Warto wspomnieć  o cudownym zapachu tego produktu. Każda z was, która uwielbia czekoladę- zakocha się!

Processed with VSCOcam with a6 preset

Balsam ma dawać nam lekkie nawilżenie (tj. z niewielką ilością wazeliny). Dlatego byłam w szoku, kiedy to zobaczyłam, ponieważ nawilża on rewelacyjnie. Aż strach pomyśleć co się dzieje kiedy dostaniemy nawilżenie 4- stopnia! 😀

Processed with VSCOcam with a6 preset

Cóż tu więcej pisać! Jestem zachwycona! Nigdy nie sądziłam, że nakładanie balsamu może być tak przyjemne i szybkie za razem, bez uczucia jakiegokolwiek dyskomfortu.

Bardzo serdecznie wam go polecam.

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂