Processed with VSCOcam with hb1 preset

Od producenta:

„Pielęgnująca formuła z gliceryną, olejem z orzechów makadamia i masłem shea pozwala na optymalne rozprowadzenie produktu na mokrej skórze i efektywne jego wchłonięcie. W ten sposób zostaje utrzymana prawidłowa gospodarka wodna skóry, chroniąca ją przed wysuszeniem. Skóra staje się miękka i sprężysta bez dodatkowego kremowania.”

Cena: ok. 15zł /400ml

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Moja opinia:

Duża pojemność produktu w przeliczeniu na jego cenę, wychodzi bardzo opłacalnie.

Przeznaczony jest do pielęgnacji skóry suchej- czyli takiej którą sama posiadam.

Nie nazwałabym go mleczkiem, a bardziej balsamem, gdyż jego konsystencja jest bardziej zbita. Naturalny, delikatny zapach, bardzo uniwersalny zdecydowanie nikogo nie będzie drażnił.

Nie miałam problemu z rozprowadzeniem produktu na mokrej skórze.

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Ładnie nawilża skórę, jednak mam wrażenie, że przeciętnie. Nie jest zły, nie w tym rzecz.  Z pewnością sprawdzi się u wielu osób, jednak mi czegoś w nim brakuje. Więc jestem z niego zadowolona w 80%. 🙂

Łatwy w zmyciu, o neutralnym zapachu  oraz w przystępnej cenie. 🙂   Warto przetestować na własnej skórze, tym bardziej, że produkt jest bardzo wydajny i nie wyczyści naszego portfela 🙂

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂