DSC05817

Lubię odżywki do włosów. Po nich moje włosy stają się miękkie i delikatne :] Oczywiście miałam szampony po których nie było konieczności aby nakładać odżywkę. Jednakże teraz jak najbardziej jest mi ona potrzebna.

DSC05820

DSC05819
Odżywka spisuje się bardzo dobrze. Pięknie pachnie – szkoda, że ten intensywny zapach największy jest podczas nakładania na włosy. A kiedy spłukuję odżywkę, włosy pachną mniej intensywnie – szkoda, bo zapach przypadł mi jak najbardziej do gustu :]

DSC05821
Idealnie się rozczesują – co przy mojej długości włosów jest po prostu trudne :] Ta odzywka świetnie sobie radzi z tym problemem :] Na dodatek włosy po użyciu odżywki stają się miękkie i błyszczące. Lecz spokojnie to ładny połysk – nie myślcie, że odzywka powoduje efekt przetłuszczających się włosów – oj NIE! :]
Co do wydajności – jest wydajna. Ja pomimo bardzo długich włosów, nie nakładam jej zbyt dużo. Odrobinka dobrze roztartej w dłoniach odżywki spokojnie pozwala się rozprowadzić na ich długości.
Nie obciąża, ładnie pachnie, nie skleja włosów, wydajna, włosy świetnie się rozczesują :]

DSC05818

Polecam!

UDZIEWCZYN – serdecznie dziękuję 😀
Zebra– szczęśliwa :]