Ten produkt podarowałam mężowi mojej koleżance, który pracuje jako informatyk i jego oczy są po prostu bardzo zmęczone. Widać to nie tylko po spojrzeniu, ale i wyglądzie. Zapytałam go wprost, czy chce przetestować nawilżający żel pod oczy – odparł – Tak. Dlatego też, już na wstępie informuję, że w tej recenzji tylko zdjęcia są moje nic więcej.

DSC05847

Jestem informatykiem, codzienność to komputer. Moja twarz jest zmęczona a co o zmęczeniu mogą powiedzieć moje oczy? Oznaki zmęczenia są widoczne gołym okiem, pojawiły się również zmarszczki-choć nie jestem taki stary 😉 Powiedzmy, że są one mimiczne i już ;]

DSC05848

Żel który otrzymałem, rozpocząłem testować od momentu, kiedy znalazł się w mych rękach. Nie liczyłem na dużo, chciałem tylko aby zredukował oznaki zmęczenia i sińce pod oczami. Po kilku dniach, moja żona Tina zaczęła zauważać, że wory pod oczami jakoś tak się rozjaśniły-używałem tylko tego żelu nic więcej-by móc powiedzieć, czy to jego zasługa czy też nie.

Od 30 sierpnia stosuję ten produkt, i z dnia na dzień widzę znaczną poprawę pod oczami. Nie zredukował jeszcze „zmarszczek” 😉 Ale może potrzebuje trochę więcej czasu? Sam nie wiem..

DSC05850

Podoba mi się forma w jakiej aplikuję ten żel. Kuleczka jak od damskich perfum J Moja mama takie kiedyś miała 😉 Nic nie cieknie po twarzy, a aplikując żel wykonuje delikatny masaż :]

DSC05849

Nawilżona skóra odwdzięcza się swoim wyglądem. A miła sąsiadka pięknym uśmiechem – Zebra dziękuję!

Cena: 21.99 zł

Testował mąż Tinki – :]

UDZIEWCZYN – serdecznie dziękuję 😀
Zebra– szczęśliwa :]