Dzięki zawartości olejków awokado, arganowego i inca inchi olejek 2 w 1 do twarzy i ciała Eveline Amazing Oils głęboko odżywia, regeneruje i hamuje procesy starzenia się skóry. Olejek perilla jest jednym z najsilniejszych antyoksydantów i odmładza skórę. Bogate w kwasy tłuszczowe olejki migdałowy, sojowy i kukui widocznie ujędrniają i uelastyczniają naskórek. Olejki rozmarynowy i marula sprawiają, że skóra odzyskuje blask i staje się jedwabiście gładka. Nietłusta formuła szybko się wchłania.

DSC05866

Cena: 24zł
Zebra jest tylko autorką zdjęć (Przepraszam za jakość). Recenzuje AgnieszkaW.
Odmładzający olejek do ciała. Czy odmładza? He he he …
Używałam go do natłuszczenia mojej suchej skóry i efekt jaki uzyskałam mnie osobiście zadowolił. Nie pozostawiałam go na skórze. Wcierałam go po kąpieli, odczekałam 0,30 minut po czym delikatnie wytarłam ręcznikiem. Skóra była jedwabiście gładka i pachnąca.

DSC05869

DSC05867

Do tego typu zabiegów używam specjalnej piżamki – nie to, że mam jakąś specjalną ale poświęciłam na te zabiegi jedną z tych, które posiadam :] Bo jeśli się „wybrudzi” nie będzie mi jej żal.
Wypróbowałam go na włosach – ale zbyt mocno je obciążał, i nie chciał się dać usunąć z mojej czuprynki. Musiałam się troszkę namęczyć, aby się go pozbyć :] – Wybaczam! Ponieważ to olejek do twarzy i ciała :]
Jeżeli chodzi o twarz, i jej pielęgnację tym olejkiem – nie sprawdził się na mojej buzi. Po kilku godzinach od zastosowania dostałam jakiejś dziwnej i przede wszystkim śmiesznej wysypki. Nic groźnego bo na drugi dzień, kiedy myślałam, że będę musiała udać się do lekarza – wysypka zniknęła.

DSC05868
Dlatego – ten olejek pozostawię tylko i wyłącznie do ciała – bo moje ciało (prócz twarzy)- po prostu się z nim lubi.
Dziękuję :] Aga W.

UDZIEWCZYN –  dziękuję 😀
Zebra– szczęśliwa :]