„Glicerynowy krem do rąk i paznokci marki Cztery Pory Roku zapewni skuteczną ochronę podczas ostatnich zimowych chłodów oraz w trakcie wiosny. Wszystko to dzięki szlachetnym składnikom aktywnym: olejkowi bawełnianemu i proteinom jedwabiu. Wyjątkowe właściwości bawełny łagodzą podrażnienia i zaczerwienienia, działają przeciwzapalnie i nawilżająco. Proteiny jedwabiu pielęgnują płytkę paznokcia zapewniając im elastyczność i wzmocnienie. Gliceryna chroni skórę przed szkodliwym działaniem detergentów i środków niszczących jej naturalną barierę lipidową. Dzięki lekkiej konsystencji kosmetyk szybko się wchłania, zmiękczając naskórek. Regularne stosowanie kremu likwiduje suchość i szorstkość rąk, sprawiając, że stają się one miękkie, gładkie i elastyczne. Krem przeznaczono do codziennej pielęgnacji skóry dłoni.”

DSC05828

Cudowny zapach kremu, to coś co po prostu uwielbiam w kremach do rąk :]
Ten krem posiada właśnie taki cudowny zapach, który otula wszystkie moje zmysły.

DSC05832
Konsystencja bardzo dobra, szybko się wchłania – co w moich oczach daje mu kolejny mega wielki plus, gdyż nie lubię kiedy muszę długo czekać aż kosmetyk się wchłonie. Cena fantastyczna i nie warto sięgać po droższe kremy, bo ten spisuje się na ocenę celującą. Za 130ml zapłacimy około 4zł – no powiedzcie czy nie warto? :]

DSC05831
Dłonie po nałożeniu kremu stają się delikatne i miękkie. Taka niemowlęca skórka:] Delikatnie nawilża co jest faktem do wyczucia i to bardzo szybko:]

DSC05831
Jestem nim zachwycona, moje dłonie dzięki niemu są delikatne i odpowiednio nawilżone. Nie powoduje żadnych uczuleń ani drobnego świądu <- piszę o tym, bo nie tak dawno stosowałam krem niemieckiej firmy, po którym dostałam takiego uczulenia, że bałam się iż nigdy więcej nie użyję żadnego kremu.

DSC05829
Dzięki Udziewczyn za ten krem – dzięki niemu znowu mogę zadbać o swoje dłonie. :]

Zebra– szczęśliwa :]