Dove Invisible Dry – antyperspirant w kulce zawiera kombinację półprzezroczystych składników antyperspiracyjnych, które zapewniają ochronę przed poceniem i przykrym zapachem przez 24 godziny, ograniczając do minimum efekt białych śladów.
DSC05837
Skład: Aqua, Aluminum Zirconium Pentachlorohydrate, Glycerin, Helianthus Annuus Seed Oil, Steareth-2, Parfum, Steareth-20, Citric Acid, Potassium Lactate, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicytate, Butylphenyl Methylpropional, Cinnamyl Alcohol, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool.

Cena: 10zł / 50ml

DSC05839

Antyperspirant ma za zadanie chronić nas przed potliwością, albo znacznie ją ograniczyć. Co do tej kuleczki, jestem troszkę zaskoczona. Dlaczego? Nie mam problemu z nadmierną potliwością, ale myślałam, że ta kuleczka w 100% da mi komfort. Jednak piękny zapach w tym wypadku nie idzie w parze ze skutecznością.

DSC05840
Kuleczka Dove nie podrażnia i nie uczula :] Pięknie pachnie, i nie wysusza skóry. Nie brudzi ubrań. Ale co do ochrony przed poceniem, która określona została na 48 godzin, nie mogę się zgodzić.

DSC05838
Podkreślam, nie mam problemu z nadmierną potliwością, ale mimo to, wymagam od antyperspirantu skutecznej ochrony nawet przy słabej potliwości. Ten produkt sobie u mnie po prostu nie poradził. A szkoda, bo wydajność ma fantastyczną :]

Dzięki Udziewczyn  :]

Zebra– szczęśliwa :]