Kilka miesięcy temu otrzymałam produkt, o którym Wam dzisiaj opowiem. Długo zwlekałam z napisaniem postu o tym serum, jednak moim zdaniem takie produkty trzeba testować dłuższy czas, żeby mieć pewność co do rezultatów jakie dają.
Gdyby ten wpis pojawił się w pierwszym miesiącu stosowania tej emulsji to pewnie moja opinia byłaby całkowicie inna, jednak teraz mogę dokładnie stwierdzić jak emulsja działa i po jakim czasie daje efekty. Jeśli więc macie problemy z przebarwieniami oraz delikatnym trądzikiem to zdecydowanie jest to post dla Was!!

Emulsja z witaminą C firmy Bandi

IMG_20150518_134633

Zacznę od tego, że przez pierwszy miesiąc używania serum nie zauważyłam jakiegokolwiek działania. Moim zdaniem ten produkt był po prostu zwyczajny – nie zaszkodził mi, ale jednocześnie nie zauważyłam żadnego pozytywnego działania na moją skórę. Ale jakimś dziwnym sposobem w nawyk weszło mi, aby co wieczór przed snem nałożyć serum na twarz.
I co zauważyłam? Po dwóch miesiącach skóra stała się jednolita kolorystycznie. Udało mi się wreszcie uzyskać odpowiedni poziom nawilżenia oraz sprężystości skóry. W dodatku witamina C zawarta w tym serum zdecydowanie pomaga mi w walce z niedoskonałościami. Wszystkie jakie się pojawiają znikają przez noc, w trakcie której serum działa. Ostrzegam jednak, że nie dla każdego witamina C może okazać się takim złotym środkiem, ponieważ w niektórych przypadkach może ona zaostrzyć trądzik.
IMG_20150518_134643

Emulsja zamknięta jest w plastikowym opakowaniu o prostej szacie graficznej, dzięki której doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że korzystamy z produktu profesjonalnego.

IMG_20150518_134709
Emulsję ma aplikator z pompką, który jeszcze nigdy mnie nie zawiódł i się nie zaciął. Wyciskam odpowiednią ilość emulsji na rękę i wcieram w twarz. Szybkość wchłaniania się zadziwia mnie do tej pory, ponieważ kilka sekund po aplikacji wszystko jest ładnie wchłonięte.
IMG_20150518_134724
Emulsja ma delikatną konsystencję oraz lekko żółtawy kolor, dla wprawnego oka może to być jakiś odcień kremowego. Zapach jest bardzo delikatny, trochę kwaskowaty, ale niesamowicie przyjemny. Szybko się ulatnia, także osoby mające problem z zapachowymi kosmetykami do twarzy także będą zadowolone.

Emulsja mimo wysokiej ceny ma u mnie 6+ ponieważ ma niesamowite działanie i jest bardzo, ale to bardzo wydajne. Zakup możecie potraktować jako udaną inwestycję w walce o piękną cerę.

Buziaki,
Ilona