To moje drugie opakowanie tego produktu. Cieszę się, bo jestem z nim zaprzyjaźniona :]

DSC06339

Zacznę od tego, że lotion ten świetnie wpływa na rozczesywanie włosów. Znacznie ułatwia tę czynność, co przekłada się na zadowolenie moje i innych użytkowników tego produktu – np. moja szwagierka, która wchodząc do mojej łazienki natychmiast sprawdza wszystko co tylko ujrzą jej oczęta :]

DSC06341

DSC06342
Na wstępie również polecę ten produkt, jeśli tylko macie problem z rozczesywaniem włosów – chociażby dlatego warto go mieć w domu. Prawdę mówiąc ma również inne zalety i nie chodzi mi tylko o zapach, który jest świetny i potrafi długo utrzymać się na moich włosach.

DSC06343Ale również o funkcji wygładzenia – o które często walczę. Moje włosy wygładza i fajnie nawilża. Nie obciąża i nie powoduje sklejania – czego osobiście bardzo nie lubię w różnego typu produktach do włosów. Lotion jest wydajny i wystarcza na długo, pod warunkiem że nie przesadzacie z dozowaniem na swoje włosy. Delikatne spryskanie wystarczy, aby móc poczuć lekkość i świeżość na głowie :]

DSC06340

Fajny produkt za fajne pieniądze. Polecam bo warto, kosztuje niewiele, a może okazać się strzałem w 10tkę! I to całkiem fajną 😉

Cena 9zł

Dzięki Udziewczyn  :]
Zebra– szczęśliwa :]