Intesa Mentolo – orzeźwiający płyn po goleniu o klasycznym zapachu mentolu, działa antyseptycznie i łagodząco. Zadaniem mentolu jest chłodzić skórę, koić podrażnienia i działać przeciwobrzękowo. Zawarty w płynie panthenol wzmacnia działanie łagodzące i znieczulające oraz przyjemnie nawilża. Płyn nie pozostawia oleistej powłoki, nie obciąża skóry i nie zatyka porów . W efekcie skóra jest odżywiona, właściwie nawilżona i zrelaksowana. Zapach płynu jest świeży, aromatyczny, mentolowo orzeźwiający.

DSC06331

Znowu strzał w dziesiątkę, jeśli chodzi o mojego męża :]

Mój mąż lubi kosmetyki, które mu służą. Wszystko co sam wynajdzie i kupi, a później nie zda to „coś” egzaminu – od razu jak z automatu ląduje w koszu na śmieci. Cieszę się, że ten płyn po goleniu stoi na jego półce łazienkowej do dziś :]

Opinia mojego męża.

DSC06332

To już drugi produkt Intesa dla mnie. I drugi z którego jestem zadowolony. Lubię Intese na mojej półce łazienkowej. Ten płyn pachnie bardzo przyzwoicie – moja żona twierdzi, że kusząco :]- NO TAK POTWIERDZAM TO TERAZ EDYTUJĄC RECENZJĘ MĘŻA. Po goleniu czuję taki delikatny, bardzo delikatny chłód. Nic nie piecze, nie mam żadnych podrażnień a przy tym kusząco pachnę – to mogę powiedzieć, że mi wystarczy jeśli chodzi o płyn po goleniu. Jednak ten płyn nie dość że łagodzi to jeszcze delikatnie nawilża. Czuję to, ponieważ po wcześniejszym płynie odczuwałem dyskomfort w postaci ściągniętej i napiętej skóry. Tym razem jest zupełnie inaczej. Dzięki temu nie muszę już smarować twarzy kremem, bo skóra jest odpowiednio nawilżona i zrelaksowana.

DSC06331

Warto mieć go tylko dla siebie – polecam.

Dziękujemy  Udziewczyn  :] Mąż zadowolony to najważniejsze :]
Zebra– szczęśliwa :]