1

Od producenta:

„INTENSYWNIE ZMIĘKCZAJĄCY ZABIEG KAWOWY
pielęgnuje zniszczoną, twardą i suchą skórę stóp, z tendencją do pękania i powstawania zrogowaceń oraz nagniotków

KROK 1. KAWOWY PEELING REDUKUJĄCY ZROGOWACENIA
Rozdrobnione ziarna kawy usuwają martwy i twardy naskórek oraz intensywnie wygładza stopy
Oczar wirginijski i wyciąg z jedwabiu wspomagają odnowę i likwidują zgrubienia skóry, jak również znakomicie odświeżają i regenerują

KROK 2. MULTIODŻYWCZA MASKA DO STÓP
Dzięki 15-procentowej zawartości urea maska zmiękcza, regeneruje oraz likwiduje szorstkość skóry
Wyciąg z rumianku i naturalna betaina długotrwale zapobiegają pękaniu naskórka i redukują zrogowacenia.”

Cena: 3.99 zł/ 2x 6 ml.

2

Moja opinia:

Mięciutkie i gładkie stopy to numer jeden na mojej liście. Mimo, iż nie mam z nimi dużych problemów lubię o nie dbać.

Saszetka nr. 1 zawiera kawowy peeling, który rzeczywiście posiada drobinki kawy. Delikatnie zdziera martwy naskórek, więc nie sprawdzi się u tych z was, które mają duży problem ze zrogowaciałą skórą. Drobinki kawy świetnie sprawdzają się w roli masażysty! 🙂  Pozostawia skórę odświeżoną oraz gładką.

3

W saszetce numer 2, znajdziemy odżywczą maskę do stóp, która po zdzierającej kuracji koi, nawilża i likwiduje szorstkość. Bez jednej nie ma drugiej. Dopełniają się idealnie!

Jeśli chcecie zafundować swoim stopom małe SPA to szukacie tego produktu! 🙂  Mała pojemność i niska cena to świetny sposób na testowanie nowych produktów.  Ja jestem na Tak! 🙂

Testowałyście? Co sądzicie? Piszcie! 🙂

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂