Siedzisz kilka godzin i udaje Ci się stworzyć idealny manicure, który powali wszystkich znajomych na kolana. Jednak wiesz, że za kilka dni nic z niego nie zostanie. Ja znalazłam na to sposób! Dzięki cudeńku, które Wam dziś zaprezentuję możecie mieć pewność, że wasze paznokcie pozostaną w stanie idealnym aż 14 dni! 

Muszę zacząć od tego, że nie lubiłam nigdy top coat’ów. Uważałam, że nie dość, że utrudniają wysychanie lakieru to jeszcze nic specjalnego nie robią. I żyłam w takim przekonaniu aż do momentu, kiedy trafił do mnie Top Coat od Seche VITE.

DSC00383|

Ważną informacją jest to, że ten lakier nawierzchniowy nakładamy zanim nasz manicure zdąży wyschnąć. Dzięki temu wszystko ładnie się scala i jest tak trwałe.

DSC00384

Jeżeli chodzi o opakowanie to niczym Was nie zaskoczę bo jest to standardowe, lakierowe opakowanie ze standardową buteleczką i bardzo przyjemnym w używaniu pędzelkiem. Jest on na tyle szeroki, że szybkim i zgrabnym ruchem możemy pokryć całą płytkę paznokcia.
DSC00385

Na uwagę zasługuje żelowa konsystencja preparatu. Dzięki niej nie spływa on z płytki paznokcia i daje się dobrze rozprowadzić.
Jeżeli chodzi o zasychanie to dla mnie jest to tempo ekspresowe bo trwa niecałą minutę, a paznokcie pozostają w stanie idealnym na całe 14 dni.

DSC00386

Moim zdaniem jest to produkt obowiązkowy w kosmetyczce każdej lakieroholiczki, ale także zwykłej kobiety, która po prostu marzy o trwałym manicure. Więc nie ma na co czekać, tylko wybierzcie się na zakupy i obowiązkowo dodajcie ten top coat do swojego koszyka. Gwarantuję Wam 100% zadowolenia z jego efektów.

Buziaki, Ilona