Od producenta:

„Mleczko zawiera płatki srebra, wyciąg z rumianku i nasion lotosu. Dokładnie usuwa nadmiar wydzieliny łojowej, kurz, makijaż, nie narusza jednak naturalnej warstwy ochronnej skóry. Dzięki temu mleczko ze srebrem nie tylko oczyszcza skórę lecz także ją pielęgnuje. ”
Cena: ok. 20 zł/ 90 g.

Moja opinia:

Kartonowe opakowanie produktu sprawia, że wygląda on na dosyć ekskluzywny, w przeciwieństwie do kremowej tubki.

Bardzo rzadka konsystencja, sprawia że kosmetyk jest zadziwiająco nie wydajny.

Mleczko posiada ładny delikatny zapach. Dobrze sprawdza się jako pomocnik w demakijażu. I tutaj niestety kończą się jego plusy. Nie wiem jak to się stało, ale mleczko zapchało moje pory, zamiast je oczyścić jak obiecuje producent.

Dodatkowo zawartość alkoholu w składzie, bardzo wysuszyła moją skórę. A moja skóra na nosie powitała wiele suchych skórek. Istny dramat. Myślę, że jeśli macie tłustą cerę, ten kosmetyk pozwoli wam się pozbyć nadmiaru sebum. Zdecydowanie odradzam go posiadaczką cery suchej ze skłonnościami do podrażnień.

Może testowałyście ten produkt? Jak sprawdził się u was? Ja jestem na nie.

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂