Intensywnie pielęgnujący i bogaty olejek do ciała wzmacnia barierę ochronną skóry, poprawia elastyczność i chroni przed szkodliwymi wpływami środowiska. Działa odbudowująco i daje odczucie gładkiej, miękkiej  skóry. 

DSC06344

Olejki lubię od kiedy ukończyłam 19lat.
W chwili obecnej jestem ciężarną kobietą.

DSC06348
Piszę o tym tylko dlatego, aby poinformować o zastosowaniu ulejku na swoim brzuszku, oraz przy moich suchych łokciach. Masaż brzuszka tym olejkiem wykonuję dwa razy dziennie. Wieczorem robię masaż dzidzi zaraz po kąpieli.

DSC06346

DSC06345

Olejek pozostawia tłustą powłokę, ale mnie to w niczym nie przeszkadza. Dzięki temu, moja rozciągająca się skóra na brzuchu, staje się odpowiednio natłuszczona. Olejek nie powoduje u mnie podrażnień, ani uczuleń. Jeśli chodzi o zapach jest bardzo ładny, długo jest go czuć w całym pokoju. Ale tu jest mini ból – ponieważ przy dłuższym czuciu zapachu tego olejku, może on stać się mdły. Lubię zapachy słodkie – ale ten jest wyjątkowo intensywny. Wystarczy przewietrzyć pokój i już pozbywam się nadmiaru zapachu.

DSC06347
Smaruję nim także moje suche łokcie. Już po kilku dniach skóra na łokciach zmieniła swój stan z szorstkiej na miłą w dotyku. Czyli widzę efekt nawilżenia, który mogę opisać jako doskonały – ponieważ jeszcze nie zdarzyło mi się abym po kilku dniach nie czuła szorstkości na łokciach.

Jest wydajny, dlatego nie będę sobie żałowała 28zł na ponowny zakup – kiedy skończę te buteleczkę.
Dziękuję Ania 24l.

Zdjęcia Zebra testowała Ania 24l

Dziękujemy  Udziewczyn  :]