UWAGA: Zawiera 2% formaldehydu. Przeciwwskazaniem do użycia jest uczulenie na którykolwiek ze składników.

DSC06323

Regeneracja? Wzmocnienie? Nie wydaje mi się, aby potrzeba było dwóch lakierów. Wystarczyłby jeden z nich. Nie zauważyłam żadnych minusów, prócz tego że i jeden i drugi lakier wymaga trochę czasu aby wyschnąć. Nie przeszkadza mi to, jednak wolę lakiey które schną szybko. Drugą sprawą jest to, że i serum wzmacniające i regenerujące w obecnej chwili używam jako bazę pod ciemne lakiery. Pędzelki są wąskie i dobrze się nimi maluje paznokcie. Przez pierwszy okres, kiedy testowałam serum regenerujące zauważyłam lekkie rozjaśnienie płytki (palę papierosy), aczkolwiek próbowałam w taki sposób jaki zaleca producent czyli 1 dzień jedna warstwa drugi dzień druga warstwa 3 dzień zmywamy i powtarzamy kurację. JA właśnie tak robiłam i zauważyłam rozjaśnienie płytki ale i uszczelnienie płytki.

DSC06324DSC06325

Natomiast serum wzmacniające poprawiło elastyczność oraz wzmocniło paznokcie. Na chwilę obecną moje pazurki są mniej łamliwe. Nie wiem czy jeszcze kiedyś sięgnę po te produkty, bo lepiej chyba używać jednej sprawdzonej odżywki niż dwóch produktów? Ale jak ktoś ma ogromne problemy z paznokciami – może wypróbować. A może efekt będzie bardziej widoczny niż u mnie? Trzeba sprawdzić samemu.
AgnieszkaW.

Nie biorę odpowiedzialności za wynik testów. Moje są tylko zdjęcia.

Zdjęcia Zebra testowała AgnieszkaW.

Dziękujemy  Udziewczyn  :]