Peelingująca masa na dłonie L`biotica delikatnie usuwa martwy naskórek, przywraca skórze rąk jednolity koloryt i delikatność. Bogactwo w naturalne składniki takie jak aloes, ekstrakt z kwiatów róży oraz papai sprawiają, że maska działa jak naturalny peeling. Zawarty w składzie kwas hialuronowy oraz allantoina dodatkowo pielęgnują i nawilżają skórę dłoni. Maska doskonale przygotowuje do zabiegów regenerujących oraz manicure. Zmiękcza oraz pomaga delikatne i skuteczne usunąć narastające wokół paznokci skórki. Dzięki nowoczesnej technologii substancje aktywne zawarte w masce są doskonale wykorzystane przez skórę. Maska w postaci rękawiczki spełnia rolę filtra, który w połączeniu z ciepłotą ciała stopniowo uwalnia aktywne składniki i wspomaga ich efektywniejsze działanie. Dla utrzymania efektu gładkich, zadbanych dłoni zabieg należy powtarzać 1-2 razy w tygodniu.
DSC06663
Skład: Aqua, Glycerin, Butylene Glycol, Carbomer, Dodecyl Hexadecyl Trimonium Chloride, Sodium Dodecylbenzenesullonate, Trehalose, Sodium Hyaluronate, Allantoin, Butyrospermum Parku (Shea Sutter), Rosa Rugosa Flower Oil, Papain, Aloe Vera Extract, Iodopropynyl Butylcarbamate, Methylisothiazolinone, Polyglutamic Acid.

DSC06667DSC06666

Testowała AgnieszkaW

Maskę w postaci nasączonych rękawiczek testowałam już drugi raz. I będę do niej wracała, kiedy tylko zajdzie taka potrzeba. Maskę trzymamy na dłoniach około 20-30 minut, mnie jest z nią tak dobrze, że trzymam całe 30minut!

DSC06665DSC06664

Efekt? Rewelacyjny! Dłonie stają się ekstremalnie nawilżone! A tego moim dłoniom najbardziej potrzeba. Są bardzo delikatne i skóra staje się odświeżona. Ja dosłownie odczuwam, jakby moje dłonie były lżejsze, takie nowe nie używane 😉DSC06668

Nie wiem co jeszcze mam napisać o masce do rąk, w każdym razie nie doznałam żadnego uczulenia ani pieczenia i polecam tę maskę każdemu – nie tylko kobietom 🙂

Cena: 10zł

Nie biorę odpowiedzialności za wynik testów. Moje są tylko zdjęcia.

Zdjęcia Zebra testowała AgnieszkaW.

Dziękujemy  Udziewczyn  :]