DSC06312

Test przeprowadziła Pani Jadzia, która w podsumowaniu stwierdziła że…
TO SERUM JEST PO PROSTU GENIALNE!

DSC06315DSC06314
Test rozpoczęłam zaraz po otrzymaniu tego serum. W tej chwili mija już trochę czasu dlatego też postanowiłam się wypowiedzieć na jego temat.
Dozowanie za pomocą pompki – rewelacja. Wydobywam tyle serum ile jest mi potrzebne do aplikowania na ciało. Pompka działa bez zarzutu. Serum ma konsystencję gęstą – co powoduje, że jest bardzo wydajne. Gdyż jego odrobina idealnie rozprowadza się po ciele, i zaspakaja każdy fragment.

DSC06317DSC06316
Serum pachnie obłędnie – cudownie – niesamowicie. A najlepsze jest to, że zapach pozwala się sobą cieszyć dłuższą chwilę. Później nie jest już tak intensywnie wyczuwalny, jednakże długo trwa. I to że nie czuć go intensywnie w cale nie oznacza, że jest słaby – po prostu z czasem osłabia się woń:]
Bardzo szybko się wchłania – co jest po prostu świetne, ponieważ nie lubię czekać aż dany kosmetyk rozpocznie swe działanie. Tu wiem, ze serum działa natychmiast po aplikacji. Serum daje uczucie komfortu, gładkiej skóry i odpowiedniej pielęgnacji. Skóra staje się napięta jednocześnie bardzo delikatna.
Nie podrażnia i nie uczula – mam tendencję do tego typu oddziaływań na mym ciele. To serum tego nie powoduje.

DSC06313
Chętnie po niego sięgnę jak go skończę, bo bardzo bym chciała zregenerować niektóre partie ciała, a podczas używania tego serum powoli widzę efekty które mnie zadowalają.
Jednak nie trzeba sięgać po produkty z kosmicznymi cenami – jak to robiłam do tej pory. Można wypróbować coś o wiele tańszego i cieszyć się jeszcze lepszymi efektami niż po produktach z górnej półki.
Oszczędność portfela? Tak!
Cena: 21.59 zł

 

Nie biorę odpowiedzialności za wynik testów. Moje są tylko zdjęcia.

Zdjęcia Zebra testowała Pani Jadzia. +50

Dziękujemy  Udziewczyn  :]