Miłym zaskoczeniem jest dla mnie płyn do higieny intymnej od Marion. Miłym, ponieważ jak zawsze powtarzam – bardzo lubię firmę MARION.

DSC06334
Nie zawiodłam się na tym płynie – i jest to olbrzymie zaskoczenie, ponieważ w tej strefie jestem wierna swojemu ulubieńcowi. A że ta strefa jest szczególnie wrażliwa – trzeba być ostrożnym w doborze takich produktów.

DSC06336

DSC06337
Obietnica producenta odegrała duże znaczenie, ponieważ kiedy patrzę na opakowanie a na nim wytłuszczony napis 0% barwników, mydła, SLES, – to nie pozostaje nic innego jak wypróbować 😀
Wypróbowałam i mam go do dziś!
Ma delikatny i bardzo przyjemny zapach. Konsystencja świetna odpowiednia jak do tego typu produktów. Wygodna aplikacja za pomocą pompki która działa sprawnie i nie powoduje nerwicy u Zebry :] To znaczy, że pompka świetnie współpracuje, nie zacina się i pozwala wydobyć tyle płynu ile jest potrzeba.W żaden sposób nie podrażnia, nie uczula, i nie powoduje żadnego odmiennego stanu. Uczucie świeżości i doskonałe oczyszczenie gwarantowane.
Wydajny – ponieważ nie trzeba go dużo – aby móc zapewnić sobie odpowiednią higienę.
Ładnie się pieni.

DSC06335

Polecam go!

 

UDZIEWCZYN – serdecznie dziękuję 😀
Zebra– szczęśliwa :]