W duecie smakują znakomicie! Czyli? Zapraszam na słów kilka odnośnie wspaniałego DUETU od L’BIOTICA PROFESSIONAL!

DSC06300

Duet stosowałam od momentu otrzymania paczki. Byłam tak ciekawa jak spiszą się te produkty, że postanowiłam „zatrzymać w czasie” -wszystkie maski, olejki – i zająć się tylko tym duetem.

Zacznę od tego, że opakowania [proste]obu produktów powodują u mnie mały dreszczyk na ciele. Nie żartuję – naprawdę tak czuję!

DSC06301

I szampon i maska pachną cudownie! Nie jestem w stanie odpowiednio dobrać słów, aby opisać dokładnie zapach, lub przybliżyć wam do czegoś co możecie znać.

TEN DUET JEST WYDAJNY! Ale powoli…..

DSC06302-tile-vert

Szampon: Dobrze myje i oczyszcza. Nie powoduje podrażnienia ani uczulenia. Konsystencja jest odpowiednia. Ani zbyt gęsta ani rzadka – taka w sam raz jak na szampon przystało. Jeden raz wypróbowałam szampon bez użycia maski – nie byłam w stanie rozczesać włosów. Jednakże od tej chwili, stosowałam włącznie z maską i rozczesywanie moich dłuuugich włosów nie stanowiło już żadnego problemu :]

DSC06303-tile-vert

Maska: Konsystencja maski jest gęsta – ale w tym przypadku tak właśnie być powinno. Świetnie rozprowadza się na całej długości włosów. Zapach który działa na mnie jak miód na złamane serce, przyprawia mnie o chwilę przeniesienia się do samego nieba 🙂 Dobrze trzyma się na mokrych włosach – nie spływa – jednakże przy tym nie obciąża a raczej daje poczucie „lekkości”.

DUET : Znakomity! Sprawia że struktura każdego włosa z osobna zostaje wygładzona. Pozostawia włosy miękkie i lśniące, pełne życia i witalności. Nadaje włosom niepowtarzalny blask – można się poczuć jak gwiazda filmowa na czerwonym dywanie 😉 Włosy stają się miękkie i z łatwością można je rozczesać (w duecie) – żadnych kłopotów przy tej czynności nie ma! Nie obciąża włosów – to też ich układanie jest proste i przyjemne. Duet nie spowodował łupieżu ani swędzenia skóry głowy. Włosy ładnie się błyszczą, nie matowieją i tętnią życiem!

Genialne produkty, które zagoszczą w moim domu jeszcze nie jeden raz. Póki co muszę przetestować wszystko co mam w zapasach.

W duecie smakują wyśmienicie – Zebra POLECA!

UDZIEWCZYN – serdecznie dziękuję 😀
Zebra– szczęśliwa :]