Processed with VSCOcam with hb1 preset

Od producenta:

„Luksja Care Pro Argan Oil – mydło pielęgnacyjne przeznaczone dla skóry suchej. Do mycia ciała, dłoni i twarzy. Bogata formuła, która daje odczucie nawilżenia skóry. Pozostawia skórę miękką i gładką. Komfort użycia spowodowany przyjemną, kremową pianą. Testowane dermatologicznie.”

Cena: 2.59 zł/ 100g.

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Moja opinia:

Od mydła w kostce oczekuję oczyszczenia, pięknego  zapachu oraz nawilżenia. Mówi się, że mydło to mydło ale  w moim odczuciu to coś więcej. W końcu ma dbać o naszą skórę, a nie tylko stanowić kosmetyk przeznaczony do higieny.

Luksja Care Pro, zdecydowanie różni się od swoich braci. Mydła tej firmy, posiadają pewną ”ostrość” w sobie (jeżeli tak mogę to nazwać) wyczuwalną nawet w zapachu. W tym przypadku, zostałam mile zaskoczona. Mydło w niczym nie przypomina swoich poprzedników.  Jest równie kremowe jak mój dotychczasowy faworyt czyli Dove.

Processed with VSCOcam with hb2 preset

Przeznaczone jest dla skóry suchej- czyli takiej, którą posiadam. Jestem bardzo zadowolona z faktu, że po użyciu kosmetyku moje ciało w dotyku nie przypomina szorstkiej kartki papieru. Wiem, że jest to główny powód, dla którego kobiety rezygnują z tego kosmetyku i wybierają balsamy do ciała. Nie pozostawia również osadu, lecz długo utrzymujący się na ciele zapach. Typowo mydlany z wyczuwalną nutą olejków.

 

Jeśli jednak nie przekonuje was używania mydła w kostce, to w kolejnym poście przedstawię wam propozycję żelowej pielęgnacji o powalającym zapachu również od Luksji.

Miłego weekend’u,

Aneta 🙂