PRODUCENT: Glicerynowy krem do rąk i paznokci marki Cztery Pory Roku zapewni skuteczną ochronę podczas ostatnich zimowych chłodów oraz w trakcie wiosny. Wszystko to dzięki szlachetnym składnikom aktywnym: olejkowi bawełnianemu i proteinom jedwabiu. Wyjątkowe właściwości bawełny łagodzą podrażnienia i zaczerwienienia, działają przeciwzapalnie i nawilżająco. Proteiny jedwabiu pielęgnują płytkę paznokcia zapewniając im elastyczność i wzmocnienie. Gliceryna chroni skórę przed szkodliwym działaniem detergentów i środków niszczących jej naturalną barierę lipidową. Dzięki lekkiej konsystencji kosmetyk szybko się wchłania, zmiękczając naskórek. Regularne stosowanie kremu likwiduje suchość i szorstkość rąk, sprawiając, że stają się one miękkie, gładkie i elastyczne. Krem przeznaczono do codziennej pielęgnacji skóry dłoni.

MOJA OPINIA: Jeszcze do niedawna nie nosiłam kremów do rąk w torebce, a moje dłonie jesienią i zimą były wiecznie popękane aż do krwi. W wyniku testowania kremu od portalu Udziewczyn i przemiłej pani Agnieszki krem, chcąc, nie chcąc musiał zagościć u mnie na dłużej. I muszę powiedzieć, że zamienił się w już stałego bywalca – nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez niego! Niebiesko-biała tubka z miękkiego plastiku zawiera w sobie niezwykle piękny, delikatny zapach. Jest wprost idealny – własnie takie kosmetyki lubię. Z klasą. Zapach kojarzy mi się z elegancją, długo utrzymuje się na dłoniach. Krem mnie nie zawiódł. Utrzymuje moje dłonie na maksymalnie nawilżonym poziomie – nic, tylko smarować! Nieźle się wchłania, dość szybko, nie pozostawiając tłustego filmu na skórze. Skóra jest delikatna i nawilżona, a ja w końcu nie mam popękanych dłoni (choć tego roku jesień i zima są dla nas niezwykle łaskawe). Totalny must have!

Dziękuję za możliwość przetestowania,
~Testolandiaa