Processed with VSCOcam with hb1 preset

Od producenta:

„Under Twenty Anti Acne Pianka oczyszczająca pory do mycia twarzy skutecznie oczyszcza skórę z zanieczyszczeń. Skóra jest gładka, świeża i miękka w dotyku. Zawarty w Under Twenty Anti Acne Piance oczyszczająca pory do mycia twarzy 1% kwas migdałowy działa antybakteryjne oraz reguluje produkcję sebum, pozostawiając skórę matową, natomiast wyciąg z soczewicy odblokowuje pory i zmniejsza ich widoczność.”

Cena: 17zł/ 150 ml.

2015-12-28 10.23.27 1.jpg

Moja opinia:

Jeśli pielęgnacja twarzy jest dla Ciebie katorgą i wciąż ciągle nie możesz wcielić w życie planów o regularnym oczyszczaniu twarzy- ten post jest właśnie dla Ciebie!

Mycie twarzy płynem, mydłem czy mleczkiem nie daje żadnej przyjemności w porównaniu do puszystej pianki. Under20 stworzyło produkt, który samym zapachem zachęca to oczyszczenia twarzy. Zapach arbuza z nutą mięty, jest tak niepowtarzalny, że stosowanie pianki to sama przyjemność.

Processed with VSCOcam with a6 preset

Przejdźmy jednak do właściwości. Kosmetyk przeznaczony jest dla cery normalnej i wrażliwej, czyli dokładnie mojej. 🙂 Nic złego nie działo się z moją skórą podczas jej używania.  W okolicy płatków nosa miałam rozszerzone pory, a już po pierwszym myciu zauważyłam ich delikatne zminimalizowanie. Zawarty w składzie kwas migdałowy idealny dla cery trądzikowej, pomaga w złuszczaniu martwego naskórka.

 

Po zmyciu produktu skóra jest mięciutka, gładka i wygląda dużo zdrowiej.

Jestem zachwycona tym, że kosmetyk nie wysusza lecz nawilża, a jednocześnie matowi cerę i ma działanie antybakteryjne .

Zdecydowanie jest to największe odkrycie w pielęgnacji mojej twarzy. Jedynym minusem jest wydajność pianki.

Dajcie znać czy znacie to arbuzowe cudo. 🙂

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂