PRODUCENT: Łagodny żel do codziennego demakijażu twarzy, oczu i szyi. Precyzyjnie usuwa makijaż i zanieczyszczenia ze skóry nie naruszając jej warstwy hydrolipidowej. Stanowi pierwszy krok w nawilżaniu skóry. Małe cząstki miceli, przy zetknięciu ze skórą wiążą zanieczyszczenia i nadmiar sebum całkowicie usuwając je z powierzchni bez potrzeby tarcia. Zawiera Panthenol oraz ekstrakt z lukrecji, które działają przeciwzapalnie i łagodzą podrażnienia. Aktywator epidermalnego kwasu hialuronowego HYDRANOV™ zapewnia lepsze nawilżenie głębszych warstw naskórka zapobiegając uczuciu ściągnięcia i wysuszenia, poprawia elastyczność skóry oraz tworzy delikatną warstwę ochronną na jej powierzchni.

MOJA OPINIA: Żel zamknięty jest w minimalistycznym opakowaniu. Ma płynną konsystencję i żółtawą barwę. Używam go już od ponad dwóch miesięcy i niestety nie jestem zadowolona z jego działania. Używam go tylko dlatego, że zapominam kupić sobie płyn do demakijażu. Ten nie sprawdza się kompletnie. Nie usuwa całkowicie makijażu, usunięcie tuszu do rzęs to jakaś udręka. Choćbym próbowała dziesięć razy – wciąż mam go na rzęsach w różnych ilościach. Jeżeli chodzi o nawilżenie – również nie zauważyłam spektakularnych zmian. Jestem na nie. Żel kompletnie nie sprawdza się w swojej roli. Wolę kosmetyki, które zmywają makijaż w try miga. Ten niestety nie dość, że wymaga długiej ilości czasu,to i tak kompletnie go nie zmywa (chyba, że ten delikatny…)

Dziękuję za możliwość przetestowania,
~Testolandiaa