„Zimowy peeling do rąk, to kompozycja żurawiny oraz soli morskiej. Taki skład sprawi, że nawet najbardziej zniszczone ręce staną się jedwabiście gładkie i odzyskają swój naturalny blask”.

DSC07506

Lubię mieć gładkie i zadbane dłonie. Zawsze zwracam na nie uwagę kiedy się z kimś spotykam. To oczy i dłonie przyciągają moje spojrzenie. Dlatego staram się szczególnie dbać i o oczy i o dłonie :]

DSC07510

Uwielbiam niebanalne zapachy, którymi mogę otulać swe dłonie. Tym razem trafił mi się naprawdę świetny zestaw. Krem i peeling do dłoni.

Jeżeli chodzi o krem, mieści się w małej tubce – szkoda ;] Bo bardzo się polubiliśmy, i towarzyszył mi podczas każdego wyjścia na miasto. Z jednej strony dobrze, że krem jest umieszczony w małej tubie bo zmieści się nawet do zwykłej małej listonoszki – jednakże ja jestem zwolenniczką dużych toreb i naprawdę by mi nie przeszkadzało gdyby był odrobinę większy ;]

DSC07511

Powróćmy do kremu.

Konsystencja jak na krem przystało. Delikatna odpowiednia.

Ładny zapach, który naprawdę czuć na dłoniach :]

Szybkość wchłaniania również dobra.

Doskonałe nawilżenie! Osoby, które mają problemy ze skórkami – polecam zaopatrzyć się w ten duet!

DSC07512

Jeśli chodzi o peeling…. Ach !

Małe opakowanie, jednakże doskonale „ubity” i „treściwy” peeling!

DSC07513DSC07514

Dobrze się rozprowadza na dłoniach :] Wystarczy nabrać go odrobinkę i już możemy wziąć się na wspaniałą pielęgnację! Drobinki soli zawarte w peelingu, rewelacyjnie oczyszczają dłonie z martwego naskórka powodując idealne wygładzenie :] Ale co jeszcze! Te małe drobinki soli świetne pobudzają krążenie! I normalnie to miałam ochotę użyć go do pielęgnacji stóp :] Bo sądzę, że wówczas na pewno bym odczuła jak gotuje się krew! :]

DSC07515

Peeling jest tłusty, ale jak oczyścimy dłonie – i dobrze umyjemy wodą – gwarantuję Wam, że nie odczujecie żadnego uciążliwego filmu. Wystarczy po prostu dobrze umyć dłonie.

DSC07516

UWAGA! Polecam nałożyć peeling na suche dłonie, wówczas odczujecie to wszystko o czym napisałam. Inaczej sól szybko się rozpuści i żadnej przyjemności nie będzie :]

Bardzo przyjemny duet, który kosztuje około 9zł.DSC07509

Peeling w połączeniu z kremem zasługuje na ocenę celującą!

Poleca – Zebra!

Udziewczyn, nawet w zimę potraficie odpowiednio zadbać o moje „kopytka” 😉