Zawarty w kremie aktywny kompleks redukujący pory zwęża pory, zmniejszając ich widoczność oraz zapewnia skórze matowe wykończenie.
Ekstrakt owocowy wykazuje właściwości tonizujące, odświeżające, ściągające oraz antybakteryjne.
Glicerol w wyraźny sposób poprawia nawilżenie i miękkość naskórka.

Stosowanie: nanieś krem na oczyszczoną skórę twarzy i delikatnie go rozprowadź. Krem stanowi doskonałą bazę pod makijaż.

DSC07492

Krem mieści się w tubce o pojemności 40ml. Niby nie jest go zbyt dużo, ale faktycznie wystarcza na trochę.

DSC07497DSC07496

Konsystencja kremowo-żelowa, dobrze rozprowadza się na twarzy. Krem szybko się wchłania powodując że skóra zostaje wygładzona. Mam 19 lat i od zawsze walczę z uciążliwymi porami, oraz świecącą skórą twarzy. Kosmetyki Under Twenty są mi dobrze znane, ale wcześniej nie skusiłam się na tego małego uwodziciela. Dzięki uprzejmości koleżanki, mogłam go wypróbować, mi już wiem że zostanie ze mną na dłużej.

DSC07495

Krem prócz tego że miło pachnie odpowiednio nawilża i łagodzi podrażnienia. Moja buzia po użyciu tego kremu nie błyszczy się tak bardzo. W prawdzie mówiąc sama widzę delikatne zmatowienie twarzy.

DSC07498

Nie podrażnia, nie uczula – pomaga, polecam! Lucyna.

 

Testowała Lucynka 19l.

Zdjęcia Zebra!- :]

Udziewczyn – dziękujemy!