DSC07488

Olejowanie włosów to coś czego nauczyłam się od kiedy zostałam blogerką. Dziewczyny pisały o olejowaniu włosów, i w uzależnienie popadłam również Ja.

Ten olejek jaśminowy miałam po raz pierwszy, i muszę przyznać że miło mnie zaskoczył.DSC07490

Jego zapach jest bardzo delikatny i przyjemny. Konsystencja typowa dla olejku.DSC07489

Nakładałam go na włosy dwa razy w tygodniu, i muszę przyznać że moje włosy odżyły. Olejek pięknie nabłyszcza włosy – lecz nie występuje tu efekt obciążenia czy też efekt „ tłustych włosów”. Błysk, który nadał moim włosem ten olejek jest bardziej naturalny – dla mnie bomba :]DSC07491

Faktem jest, że włosy ładnie pachną jaśminem, ale ogólnie zapach olejku wpływa również na mnie samą jak i osoby przebywające obok mnie ;] Olejek a raczej jego zapach koi zmysły, uspakaja i nawet delikatnie relaksuje :]

Nie zauważyłam jednak aby chronił moje włosy przed wypadaniem. Może musiałabym zużyć 2-3 buteleczki? Tego nie wiem, włosy jak wypadały tak wypadają nadal.

 

UDZIEWCZYN – serdecznie dziękuję 😀
(✿◠‿◠)
Zebra– szczęśliwa :]