Processed with VSCOcam with hb1 preset

Od producenta:

„Miękka gąbka do usuwania makijażu. Dzięki zawartości toniku oczyszczającego dokładnie usuwa makijaż i zapewnia skórze uczucie czystości.”

Cena: ok. 5zł / 2 szt.

Moja opinia:

Nigdy nie sądziłam, że używanie gąbeczki do mycia twarzy może sprawiać tyle przyjemności. 🙂 Po za tym jest bardzo oszczędną inwestycją. Jest bardzo wytrzymała, możemy ją myć i wyparzać wielokrotnie ( w porównaniu do jednorazowych wacików).

Pamiętajcie o częstym czyszczeniu, aby nie namnożyły się w niej bakterie! 

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Co więcej?   Świetnie sprawdzi się u tych z was, które używają mleczka czy żelu do demakijażu. Ja jednak zakochałam się w zmywaniu nią maseczek!  Od teraz ja i moja łazienka nie jesteśmy cali oblepieni w mazidłach. 🙂

W rzeczywistości jest bardziej miękka, niż wydaje się na zdjęciach.  Dzięki temu skóra nie zostaje podrażniona, czego najbardziej się obawiałam. Warto też dodać, że delikatnie peeling’uje. Od momentu w którym zaczęłam jej używać zauważyłam poprawę stanu mojej cery. Teraz widzę, że mój wcześniejszy demakijaż nie był, aż tak dobry jak mogło by się wydawać.

Gąbeczki pakowane są zazwyczaj w dwu-paki.

 

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂

PS. Gąbeczka na drugim zdjęciu wygląda trochę jak suchy chleb, jednak na prawdę ma delikatny, pomarańczowy kolor jak na pierwszym zdjątku. 😀