Testowałam i nadal testuję!

DSC07462-tile

Nie będę się rozpisywała, bo nie widzę takiego sensu. Już na wstępie powiem Wam, że mineralny puder „matujący” Lirene – jest moim guru 😉 Ale? No może kilka słów o tych dwóch napiszę ;]

Lirene : Puder zapewnia matowe i aksamitne wykończenie makijażu. Lekka konsystencja sprawia, że kosmetyk równomiernie się rozprowadza i dopasowuje do koloru skóry, a makijaż wygląda naturalnie i świeżo. Zawarta w pudrze alga koralowca nie tylko absorbuje sebum, matując skórę, ale również chroni ją przed wolnymi rodnikami. Puder jest odpowiedni dla każdego rodzaju cery.

DSC07466-tile

Wibo: Ekskluzywny rozświetlacz w kulkach. Dzięki perłowej konsystencji zapewnia niewiarygodne rozświetlenie nawet najbardziej wymagającej cerze. Perłowy odcień rozświetla i tuszuje wszelkie zaczerwienienia oraz usuwa oznaki zmęczenia. Nadaje cerze trwałego i pięknego blasku.

Lirene: Opakowanie dobre, szkoda tylko że „szkiełko” szybko ulega porysowaniu podczas noszenia w torebce – lepiej trzymać go na półce w łazience niż nosić wówczas prezentacja byłaby cały czas na plus :] Sam puder – na pierwszy rzut oka wygląda bardzo ładnie, estetycznie.

DSC07461-tile

Wibo: Troszkę „tanie” opakowanie. Lubię Wibo i nie ukrywam, że kuleczki mogłyby mieszkać w odrobinę lepszym domku ;] Kuleczki nie wyglądają estetycznie, bardzo się kruszą.

DSC07468-tile

Lirene: Co prawda puder miał zapewnić matowy makijaż, ale na swojej twarzy jakoś nie widzę efektu mat;] Może tak delikatnie – jednakże jako puder matujący w tej roli u mnie się nie spisał. Jednakże… Kochane!!!! Pokochałam go od pierwszego momentu, ponieważ zamiast matować on rozświetlił mój makijaż! Uwielbiam delikatne drobinki, które nie wyglądają jak z odpustu, tylko bardzo subtelnie i delikatnie rozświetlają make-up.

Ale to nie wszystko….

Ten puder tak obłędnie pachnie, że jestem w nim zakochana! Nie miałam do tej pory styczności z pudrem kompaktowym , który tak pięknie pachnie. Po prostu nie miałam! Lirene kocham od wiek wieków, ale tego typu puder od Lirene mam po raz pierwszy oczywiście dzięki uprzejmości Kochanej P. Agnieszki z portalu Udziewczyn :]

Puder idealnie stapia się z moją cerą. Podczas nakładania go na twarz kruszy się [w opakowaniu] i to bardzo, ale nie przeszkadza mi to nic a nic. Można go nakładać zarówno pędzelkiem jak i gąbką. Kiedy wykonam makijaż rano – cały dzień potrafi wytrzymać na twarzy. Kiedy jest nałożony – oczywiście delikatnie bez przesady – nic się nie osypuje.

Nawet pomimo bardzo delikatnego efektu mat – kupię następne opakowanie kiedy go skończę, ponieważ tak jak wspomniałam wyżej – cudownie rozświetla moją buzię :] A przy tym tak pięknie pachnie, że aż serce rwie z piersi :]

DSC07467-tile

Wibo: Kuleczki mają rozświetlać, i to czynią. Tylko tu trzeba bardzo uważać podczas aplikacji na skórę. Jeżeli nałożycie zbyt dużo – będziecie wyglądały jak choinkowe bombki :] Ja podczas używania rozświetlających kuleczek od Wibo – dosłownie bardzo delikatnie miziałam pędzelkiem, aby nie nałożyć zbyt dużej ilości. Dla delikatnego makijażu – naprawdę odrobina wystarczy. Można nimi pięknie rozświetlić twarz – jednakże należy uważać aby nie przesadzić. Plus za trwałość :] Nie trzeba poprawiać makijażu – wytrzymują sporą ilość godzin.DSC07475-tile

Polubiłam je – i zapewne wystarczą mi na bardzo długo, ponieważ codziennie ich nie używam.

Lirene skład: Talc, Mica, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Magnesium Stearate, Nylon-12, Caprylic/Capric Triglyceride, Ethylhexyl Palmitate, Phenoxyethanol, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-1, Caprylyl Glycol, Benzyl Alcohol, Hexylene Glycol, Parfum, Dimethicone, Lithothamnium Calcareum Extract, Mannitol, Hexyl Cinnamal, Dehydroacetic Acid, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Diatomeaceous Earth, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene, Hydroxycitronellal, Benzyl Benzoate, Maltodextrin, Zinc Sulphate, Geraniol, +/- CI 77492, CI 77491, CI 77499, CI 77891, CI 77007, CI 75470.

Cena: 23zł

Wibo skład : Talc, Mica, Octyldodecanol Stearoyl Stearate, Isostearyl Neopentanoate, Sobitol, Tin Oxide, BHT, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Sodium Dehydroacetate, [+/-]: CI 15850, CI 19140, CI 45410, CI 77163, CI 77007, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77891

Cena: 16zł

UDZIEWCZYN wielkie dzięki – byłam w potrzebie takich perełek :]

Zebra–- szczęśliwa! :]