Luksja Care Pro to propozycja dla współczesnych kobiet, które chcą zadbać o odpowiednie nawilżenie i wygładzenie swojej skóry, ale nie zawsze mają na to czas. Nowa Luksja Care Pro łączy kremowe mleczko pod prysznic ze składnikami balsamu do ciała, dzięki czemu jest gwarancją pielęgnacji na najwyższym poziomie.

P1010625.JPG

Luksja Care Pro to idealne rozwiązanie dla aktywnych i rozwijających się kobiet. Jest to kosmetyk nowoczesny i wielofunkcyjny, który już podczas mycia zadba o odpowiednią pielęgnację skóry.

_______________________________

Niesamowity produkt, który w 100% spełnia swoje zadanie. Odpowiednio oczyszcza skórę, jednocześnie ją pielęgnuje. Rewelacja!

P1010629

Kiedy go otworzyłam, pierwsze na co zwróciłam uwagę to intensywny piękny, wręcz obłędny zapach. Już w butelce jest tak wspaniały, że po nałożeniu na ciało moja miłość do niego nabierała jeszcze większego tempa.

P1010627

Delikatna konsystencja, i ten cudowny zapach – który szkoda, że nie utrzymuje się po kąpieli dłużej na skórze…. Powoduje dreszcze :] Bardzo dobrze się pieni, co wpływa na wydłużenie żywotności tego mleczka, ponieważ nie trzeba go dużo nakładać by oczyścić ciało.P1010628

Absolutnie nie wysusza i nie podrażnia. Po wyjściu z wanny/prysznica mam wrażenie, że moja skóra odmłodniała ;] Jest delikatna i gładka.

P1010630

Opakowanie jest ogromne – to gdybym używała go tylko ja – wystarczyłby mi na bardzo długi okres czasu, pomimo codziennej kąpieli :]

P1010631

Jestem bardzo zadowolona z produktu, i śmiało mogę go polecać ponieważ z dostępnością nie ma większych problemów 🙂

 

UDZIEWCZYN wielkie dzięki :]

Zebra–- szczęśliwa! :]