Processed with VSCOcam with hb1 preset

Od producenta:

„0% barwników, mydła, SLES, SLS

Płyn doskonale oczyszcza, wzmacnia barierę ochronną sfery intymnej oraz chroni przed infekcjami. Łagodzi podrażnienia i zapewnia długotrwałe odświeżenie. Delikatna formuła o subtelnym zapachu zawiera:

wyciąg z rumianku– działa oczyszczająco,  kojąco i łagodząco na podrażnioną skórę, regenerując  naskórek.

kwas mlekowy– wspomaga odbudowę naturalnej mikroflory oraz pomaga utrzymać fizjologiczne pH skóry sfery intymnej

alantoina– nawilża i łagodzi skórę, wspomagając jej naturalne funkcje ochronne. ”

Cena: ok. 10zł/ 300ml.

 

Moja opinia:

Ładnie wyglądające produkty zawsze inspirują mnie do zrobienia fajnych zdjęć. Będąc w drogerii również sięgam po te kosmetyki, które cieszą moje oko. Jak widzicie tak jest i w tym przypadku. 🙂

Płyn do higieny intymnej pachnie klasycznym rumiankiem. Wiem, że dużo kobiet jednak nie lubi się z tym zapachem ale dla tych z Was, którym nie przeszkadza namawiam na przetestowanie, ponieważ na prawdę warto! 🙂

Processed with VSCOcam with f2 preset

Od płynów tego typu wymagam: delikatności, odświeżenia, ładnego zapachu, braku podrażnień i wydajności samego kosmetyku.  W tych kategoriach sprawdził się na 100% !

Dobrze się pieni. Nie jest bardzo wodnisty, przez co łatwo wydobyć go na rękę i nie spływa z niej.

W dodatku nie jest drogi i wydaje się nie kończyć!

To jeden z fajniejszych kosmetyków do higieny intymnej jakich używałam. Nie mam mu nic do zarzucenia. 🙂

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂