Processed with VSCOcam with hb1 preset

Od producenta:

-Przeciwzmarszczkowa:

” •STYMULUJE ODNOWĘ KOMÓRKOWA

•REDUKUJE ZMARSZCZKI

•ODŻYWIA I REGENERUJE

•POPRAWIA JEDRNOŚĆ I ELASTYCZNOŚĆ

•NAWILŻA I WYGŁADZA”

-ProRegenerująca:

„•NAWILŻA 24H

•ODMŁADZA I REGENERUJE

•REDUKUJE ZMARSZCZKI

•UJĘDRNIA I NAPINA

•ŁAGODZI PODRAŻNIENIA”

Cena: ok. 3.50 zł/szt.

Moja opinia:

Jeśli nie jesteście fankami zmywania maseczek to te zostały stworzone dla Was! Po nałożeniu na twarz wystarczy poczekać aż się wchłoną, a nadmiar delikatnie zetrzeć. Nie musicie stać z zegarkiem w ręku i pilnować kiedy należy ją ściągnąć. Co za tym idzie, produkt nie zasycha na twarzy jak skorupa, bardziej przypomina krem.

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Ich konsystencja jest żelowa, chłodząca, bardzo przyjemna. Maseczki są bardzo do siebie podobne, wręcz nie zauważyłam różnicy w ich działaniu. Obie posiadają kwiatowy zapach. Bardzo cenię sobie to, że głęboko nawilżają i regenerują, tego oczekuję od maseczek. Delikatnie napinają skórę (myślę, że to ten efekt odmłodzenia) w przyjemny sposób.

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Jedna saszetka starcza na dwa użycia- ja nakładałam je tylko na twarz. Nie zapychają, ani nie powodują podrażnień, działają kojąco na podrażnienia.

Jestem zachwycona tym, że maseczek nie trzeba zmywać, nie miałam nawet pojęcia o ich istnieniu. Marka Eveline kolejny raz zachwyca. 🙂

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂