Processed with VSCOcam with hb1 preset

Od producenta:

„Pumeks wulkaniczny doskonale nadaje się do usuwania zrogowaciałego naskórka i odcisków. Owalny kształt sprawia, że jest niezwykle wygodny w użyciu, a czarny kolor doskonale się prezentuje w każdej łazience. Wykonany z czystych, naturalnych surowców nie powoduje żadnych uczuleń.”

Cena: ok. 13 zł.

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Moja opinia:

Z takim cudakiem spotkałam się po raz pierwszy. Pumeks jak pumeks- myślałam. A jednak nie! Są też  i takie bardziej fikuśne. Początkowo bałam się go używać, miałam obawy, iż może mnie poranić, ale nic takiego się nie stało.

Bardzo dobrze ściera naskórek, nie kruszy się, mimo że początkowo przy wyjęciu z folii wypadło kilka drobinek. Oczywiście pięty pozostają gładziutkie i mięciutkie. 🙂

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Zaskakująco dobrze leży w dłoni. Posiada także sznureczek, dzięki któremu możemy powiesić go w łazience aby ładnie się prezentował. 😀 Bo trzeba mu to przyznać ma swój urok.

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Zastanawiacie się pewnie po co kupować pumeks do stóp za 13 zł. kiedy w sklepie znajdziecie zwykły po 2 zł?

Nasza wulkaniczna skała cały czas pozostaje czysta, nie czernieje jak w przypadku białych ścieraczy.  Co najważniejsze jest nie do wykończenia. Z pewnością przeżyje wasze wszystkie dotychczasowe pumeksy. Polecam dotknąć go sobie w sklepie gwarantuje, że się zakochacie! 🙂

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂