Płyn micelarny firmy Marion zawiera struktury miceli, składające się z cząsteczek hydrofilnych i lipofilnych, które dokładnie oczyszczają skórę i zmywają makijaż, także z oczu. Formuła płynu micelarnego Marion została wzbogacona substancjami łagodzącymi i regenerującymi skórę. Zawiera wygładzający ekstrakt z hibiskusa i kwas hialuronowy, który doskonale nawilża i rewitalizuje skórę. Nie powoduje podrażnień skóry i spojówek. Polecany również dla osób o wrażliwych oczach oraz noszących szkła kontaktowe. Nie wymaga zmywania.

P1030438

Demakijaż oczu to bardzo ważna czynność dnia codziennego. Moje wrażliwe oczy wymagają odpowiedniej kontroli nad kosmetykami, które mają oczyścić je z tuszu lub innych produktów.

P1030441Płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu bardzo mnie zaskoczył, szczególnie, że jego cena to około 8zł, a ja stosuję o wiele droższe produkty do oczyszczania. Od dziś powiadam stop. Jeśli za 8 zł, mogę dokładnie usunąć makijaż, a przy tym nie podrażnić oczu to dlaczego mam wydawać pieniądze? Nie ma już takiej potrzeby. Jeśli tylko skończy się obecne opakowanie, z przyjemnością ponownie zakupię.

P1030443

Płyn bardzo przyjemnie pachnie. Nie powoduje pieczenia i nie podrażnia. Ładnie oczyszcza, wacik nasączony płynem należy dłużej przytrzymać, wówczas oczyścimy ładnie oczy bez większego wysiłku. Płyn nie ściąga skóry – z czym spotkałam się używając płynu z innej firmy. I od kiedy używam płynu micelarnego Marion – płaczę nad rozlanym mlekiem, bo straciłam wiele pieniędzy na zbędne droższe produkty, a mogłam zaopatrzyć się w ten normalny – dobry płyn.

P1030439

Polecam Tina

Testowała Tinka

Zdjęcia Zebra.

UDZIEWCZYN wielkie dzięki :]

Zebra–- szczęśliwa! :]