Jest już prawie północ, a Ja stwierdziłam, że napiszę post dla nocnych marków ;]
P1030371

Dziś na tapetę wzięłam dwóch bohaterów. I to nie byle jakich bo pochodzą od WIBO.
Jeden z ich to Royal manicure nr2.
Drugi Golden nails nr1.P1030372

Royal manicure nr2.

Piękny, wręcz obłędny  soczysto-krwisty kolor. Perfekcyjny pędzelek, który ułatwia pracę ponieważ jest długi i zgrabny. Bez szans na zalanie skórek :]  Szybko schnie, i śmiało można aplikować drugą warstwę dla uwydatnienia barwy. Czy mi się to udało? Oceńcie same :] Lakier jest bardzo dobry, nie odpryskuje i wytrzymuje na paznokciach 4 dni. Potem delikatnie się ściera przy końcówkach. Jeśli chodzi o usuwanie lakieru – zrobi to doskonale najtańszy zmywacz do paznokci. Lakier nie barwi płytki.

cats

Golden nails nr1.

Pięknie mieniące się złoto! Tu pędzelek jest odrobinkę szerszy niż przy bohaterze numer 1. Szybko schnie, jednakże jego usunięcie wymaga precyzyjnych ruchów ;] Drobinki potrafią być ciężkie do usunięcia, jednak dla chcącego nic trudnego – wystarczy dłużej przytrzymać wacik nasączony zmywaczem i po problemie. Ten lakier schnie równie szybko co poprzedni wyżej omawiany. Dla lepszego efektu „złotych paznokci” należy nanieść dwie warstwy tego słodziaka :] Nie smuży, nie wpływa szkodliwie na płytkę i nie odbarwia jej. Takim złotym lakierem można ładnie ozdobić manicure. Dla mnie jest bardzo dobry :]

zebratestuje

Jestem na tak dla jednego i drugiego i polecam!

gg

h

UDZIEWCZYN wielkie dzięki :]

Zebra–- szczęśliwa! :]