Gustowne złote opakowanie, a w środku prawdziwa perła.

P1030378

Jako męskie oko, nie jestem w stanie opisywać buteleczki/flakoniku. Przejdę od razu do sedna sprawy. Zapach jest prawdziwie męski. Taka woda toaletowa w domu dla płci brzydkiej to nieopisany skarb ;] Męskie grono zapewne wie o czym mówię ;]

P1030379

Wystarczy na noc użyć tego magicznego płynu, i już wszystko należy tylko do was ;]

Miałem zrecenzować, a żona mi za uchem szepce napisz to i napisz to – no to jak człowiek ma się skupić? ;]

Używam wody toaletowej na co dzień, bo lubię przyjemnie pachnieć. Jestem zaskoczony intensywnością zapachu i jej wytrzymałości. Zapach naprawdę jest męski i trwały! Butelka przezroczysta, co pozwala mojej żonie kontrolować pozostałą ilość ;]

P1030383

Nie spotkałem go stacjonarnie, ale z tego co wiem, to żonie zapach bardzo się podoba to w razie czego ściągnie ten zapach nawet z drugiego końca świata :]

Kobiety! SZAŁ! Piękny, zmysłowy, pociągający ZAPACH! Rewelacja! Uwielbiam zapachy, które zbliżają ludzi – a ten Billioner właśnie taki jest! Nie dość, że cudnie pachnie to jeszcze hmm…. Jakby co powiedzieć… Mam ochotę zjeść swojego męża 😀 Jako kobieta i przede wszystkim żona POLECAM!

I mam nadzieję, że w moje ręce trafi tak mocny i kuszący zapach, aby mój mąż miał możliwość wyrażenia swojej opinii na temat damskiego flakoniku ;]

P1030380

 

Testował mężuś Zebry.

Zdjęcia Zebra.

UDZIEWCZYN wielkie dzięki :]

Zebra–- szczęśliwa! :]