Zaawansowana formuła dostarcza składników niezbędnych do odbudowy warstwy hydrolipidowej naskórka oraz zatrzymywania wilgoci w skórze. Serum działa kojąco i łagodząco na skórę twarzy, intensywnie ją nawilżając. Tworzy delikatny, jedwabisty film wygładzający nierówności skóry.

P1030490

Skoncentrowana formuła zawiera:

  • Ekstrakt z purpurowej orchidei– hamuje rozwój wolnych rodników, przyczyniając się do spowolnienia procesów starzenia się skóry.
  • Olej monoi– tworzy na skórze film, chroniący przed słońcem, wiatrem i chłodem. Wzmacnia i zwiększa elastyczność skóry twarzy oraz długotrwale nawadnia jej powierzchnię.

Proteiny mleczne– od lat cenione za właściwości odżywcze i nawilżające. Docierają do głębszych warstw naskórka, poprawiając jego kondycję.

P1030495

Nie jestem i nigdy nie byłam przekonana do działania serum. Z wielką ciekawością przetestowałam kremowe serum do twarzy firmy Marion, bo moja koleżanka Zeberka bardzo chwali tę firmę.

P1030496

Samo zewnętrzne jak i wewnętrzne opakowanie przyciąga wzrok. Aplikacja serum jest za pośrednictwem pipetki, która pozwala nabrać odpowiednią ilość do nałożenia na twarz. Samo serum jest konsystencji kremowej i ma mleczno-biały kolor. Nie jest gęste, nie jest zbyt rzadkie. Zapach w butelce nie jest przyjemny, jednakże po aplikacji na skórę mnie potrafi obezwładnić. Na skórze serum pachnie po prostu bardzo ładnie.

P1030493

Szybko się wchłania i daje uczucie przyjemnie nawilżonej skóry. Nie podrażnia i nie uczula. Jedyny minus jaki mogę przy tym serum postawić jest taki, że bardzo szybko się go zużywa. Chociaż można mu to wybaczyć, gdyż cena jest bardzo przyjemna bo w granicach 8zł. Jak na moją kieszeń – mogę sobie pozwolić, aby zrobić sobie zapas ;]

Jak byłam sceptycznie nastawiona do wszelkiej maści serum, tak do tego jestem w 100% przekonana.

Dziękuję za możliwość przetestowania.

Testowała Lucyna.

Zdjęcia Zebra.

UDZIEWCZYN wielkie dzięki :]

Zebra–- szczęśliwa! :]