Processed with VSCOcam with hb1 preset

Szampon zamknięty jest w dużej 500 ml. dosyć poręcznej butelce. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to to, że  strasznie ciężko się ją otwiera. Przy mokrych dłoniach i długich paznokciach graniczy to z cudem. Jednak jest to jedyny jego minus.  Sam szampon nie jest ani zbyt płynny, ani gęsty. Jest jednym z tych produktów do włosów, których używamy niedużo, a możemy zrobić bardzo dużo.  Za razem jest niesamowicie wydajny. Ma piękny zapach, delikatny ale kojarzący się z zapachem kosmetyków fryzjerskich/ profesjonalnych, który utrzymuję się stosunkowo długi czas po zmyciu.

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Włosy zawszę myję dwa razy. Po pierwszym użyciu  zauważyłam, że włosy zostały bardzo dobrze oczyszczone. Mogę śmiało powiedzieć, że rzadko się z tym spotykam. Jednak dla pewności zawszę myje je drugi raz.  🙂

Bardzo podoba mi się w nim to, że pozostawia włosy gładkie. Bez aplikacji odżywki jesteśmy w stanie rozczesać włosy, jednak jest to pewnie zaleta silikonów. Nie mniej jednak efekt zadowolił mnie i produkt na prawdę przypomina te z salonów fryzjerskich.

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Nie zauważyłam żeby włosy bardziej przetłuszczały się w okolicy głowy niż przy innych szamponach. Nie podrażnił, ani nie uczulił.

Po umyciu włosy są mięciutkie, powiedziałabym delikatnie odżywione. Dobrze się układają i zauważyłam, że nawet się błyszczą – co rzadko można zaobserwować na moich włosach. 😀

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Jestem jak najbardziej na tak, tym bardziej że jest to moje pierwsze spotkanie z tą marką i jestem bardzo ciekawa innych kosmetyków z tej serii.  Koszt szamponu to ok. 30 zł. Na pierwszy rzut oka dosyć dużo, ale jest na tyle wydajny, że wydaje mi się iż warty jest swojej ceny.

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂