Biovax Bambus & Olej Avocado to kompleksowa, intensywnie regenerująca gama kosmetyków, zapewniających wielowymiarową pielęgnację włosów suchych, osłabionych oraz pozbawionych gęstości. Kuracja opracowana w celu pogrubienia włosów, zwiększenia ich gęstości oraz gruntownego wzmocnienia. Zapewnia profesjonalną pielęgnację włosów od cebulek aż po końcówki włókien.
Rozkochała mnie w sobie od pierwszego momentu.
P1030354
Maseczka – moje włosy pokochały ją od pierwszej chwili.

P1030356Pachnie obłędnie, a włosy po zastosowaniu maseczki stają się lekkie i bardzo gładkie.
Wiecie to co jest aksamit? Takie wrażenie mam kiedy dotykam włosów po użyciu maseczki :]

P1030358
Idealnie gładkie, i świetnie się rozczesują. Czy zagęszcza? Tego nie powiem, nie chcę wydawać opinii po skończonym jednym opakowaniu. Tutaj chyba wskazana byłaby regularność w stosowaniu tej maski, aby z czystym sumieniem móc się wypowiedzieć na temat takiego działania.

P1030361
Ja zamierzam ją stosować dalej, ponieważ moje włosy po prostu jej potrzebują. Nie powoduje podrażnienia ani nie uczula. Co do wydajności – jest wydajna.
Ma dobrą i gęstą konsystencje, dobrze rozprowadza się na włosach i skórze głowy.
Łatwo ją zmyć z włosów – za co duży plus. Do zestawu dołączony był czepek, pod którym chowałam włosy razem z maseczką na około 15/20 minut.

P1030360

Włosy stają się wygładzone aż po same końce, są ujarzmione i ładnie się układają. Głowa staje się lekka :]
Nawilżone, wygładzone, zregenerowane włosy? Tak dzięki Biovax!

UDZIEWCZYN wielkie dzięki :]

Zebra–- szczęśliwa! :]