Idealny duet dla mężczyzn, którzy chcą mieć twarz gładką i pięknie pachnącą :]

cats

Lubię kosmetyki, które spełniają swoje zadanie. Rola powierzona piance jest spełniona w 100%. Nie dość, że zapach jest odpowiedni dla mężczyzn a przy okazji bardzo podoba się mojej żonie, to pianka spisuje się znakomicie. Napisałem że się spisuje – bo jeszcze ze mną współpracuje, dzięki swojej wydajności.

P1030397.JPG

Dozowanie jak to w piankach do golenia – spisuje się świetnie, nie zacina i dzięki dozownikowi wyciskam odpowiednią ilość pianki potrzebną do golenia.

P1030401.JPG

Zapach bardzo przyjemny – moja żona uwielbia zapachy Intesa, z resztą jeśli ona lubi to ja również :] A tak na poważnie zapach jest świetny!

P1030398.JPG

Doskonale zmiękcza włos, dzięki czemu twarz pozostawia idealnie gładką. To również zasługa dobrej maszynki do golenia tego nie da się ukryć. Jest bardzo dokładna, a jakże delikatna i przyjemna dla delikatnej skóry. Nie podrażnia, maszynka idzie gładko po skórze!

 

Pozostawia na skórze delikatny i miły zapach. Świetna pianka!

P1030394.JPG

BALSAM.

Balsam idealnie współgra z pianką. Duet w zasadzie idealny dla wrażliwej skóry. Szczególnie dla tej, która wymaga szczególnej pielęgnacji. Balsam ma odpowiednią konsystencję i jest bardzo wydajny. Już odrobina rozprowadzona na skórze pozwala otulić całą twarz.

P1030392.JPG

Działa uśmierzająco i łagodzi wszelkie podrażnienia. Nie wiem jakim cudem, ale używając pianki Intesa nie doznałem ani razu podrażnienia wynikającego z golenia. Ale dwa razy skusiłem się na wypróbowanie samego balsamu i ogoliłem się przy pomocy innej pianki do golenia. Balsam złagodził podrażnienia które wystąpiły.

P1030393.JPG

Nadaje skórze maksymalne uczucie świeżości! A moja żona? A moja żona nie potrafi się oprzeć, kiedy wychodzę z łazienki otulony zapachami INTESA! Nie zawiera alkoholu dzięki czemu może być stosowany przez osoby o skórze skłonnej do podrażnień :]

P1030396.JPG

Ja taką właśnie posiadam, i w 100% polecam każdemu mężczyźnie ten wspaniale pachnący i odpowiednio pielęgnujący duet. Panowie Intesa została stworzona dla nas 😉

Recenzja – mąż Zebry

Zdjęcia Zebra

UDZIEWCZYN – mąż serdecznie dziękuje. Ale Ja również! Intesa tak pobudza zmysły, że …. 😀