Lubię firmę Eveline. Szczególnie ich kremy. Ucieszyłam się kiedy otrzymałam do testowania ten duet.P1030999

Przejdźmy do rzeczy :]

Na pierwszy ogień kilka słów o Energetyzującym kremie na dzień. Ma nawilżać, matowić i rozświetlać. Czy tak działa?

P1040001-tile

Krem jest naprawdę lekki i szybko się wchłania, lubię kiedy kosmetyki się szybko wchłaniają bo spiesząc się rano do pracy ( a uwaga wstaję o 4 rano! ) – nie mam czasu na czekanie. Po aplikacji tego kremu mogę od razu robić makijaż i biec na busa :] Fajnie i delikatnie pachnie, nie jest to zapach intensywny ( choć koleżanka mówi, że zapach dla niej jest stanowczo za mocny). Nie wiem, dla mnie nie jest mocny, określam go jako delikatny i przy tym pozostanę.

P1040004-tile.jpg

Nie pozostawia żadnego tłustego lepiącego się filmu, a skóra jest delikatna i wygląda na świeżą :] Taka Pani Wiosna – tak się czuję po aplikacji tego kremu.

Zauważyłam, że delikatnie matuje, ale nie jest to mat idealny. Jednakże do codziennego stosowania krem jest OK.

P1040006-tile

Nie zapycha, nie podrażnia, nie uczula – za takie pieniądze warto wypróbować, bo koszt około 12zł.

Krem na noc :]

P1040008-tile

Nie działa u mnie intensywnie długo, bo używam go około godziny 22 a śpię tylko do 4 zatem działanie sprawdziłam na tych kilku godzinach. Podobnie działa jak ten na dzień, jednakże po kilku minutach od nałożenia kremu na noc, moje twarz doznaje uczucia odprężenia i relaksu. Nie podrażnia ani nie uczula kosztuje około 13zł zatem dlaczego nie? Przecież co duet to duet, i zapewne działanie kremu na dzień i na noc wzajemnie się wspomaga a więc warto używać i na dzień i na noc.

P1040006

Na pytanie koleżanki, od której otrzymałam kremy czy jestem dla nich na tak czy na nie i czy kupię je ponownie – odpowiadam TAK kupię, bo odpowiada mi działanie na mojej skórze :]

Dziękuję za możliwość wypróbowania :]

Testowała Agnieszka.

UDZIEWCZYN wielkie dzięki :]
Zdjęcia – Zebra–- szczęśliwa! :]