Processed with VSCOcam with hb1 preset

Od producenta:

„Zmysłowy zapach żelu pod prysznic Orientalna róża z linii Pleasures przeniesie w egzotyczne zakątki świata i zamieni każdą kąpiel w niezwykle przyjemne doznania. Łagodne składniki myjące i nawilżające sprawią, że skóra będzie wyjątkowo świeża, miękka i zadbana. pH neutralne dla skóry. Produkt przebadany dermatologicznie.”

Cena: ok. 5zł/ 500 ml.

Moja opinia:

Żel pod prysznic marki Seyo świetnie się pieni. Dodatkowo duża butelka, kusi ceną. Niestety jego konsystencja jest bardzo lejąca przez co szybko się kończy. Nie mniej jednak spełnia swoją funkcję: myje i oczyszcza. 🙂 Przy jego użytkowaniu nie zauważyłam podrażnienia, ani uczulenia- jest zaskakująco delikatny. Po jego użyciu skóra jest miękka w dotyku i delikatnie nawilżona.

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Jedynym minusem tego  żelu jest to, iż posiada różany zapach. Jest on dosyć mocny i sztuczny. Przypomina mi zapach pudrowych kosmetyków. Niestety nie trafił w moje gusta. Ale może dlatego, że po prostu nie jestem fanką róży w produktach. Widziałam, że marka ta posiada, także inne wersje tego produktu- dlatego każdy znajdzie coś dla siebie. 🙂

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂