Uwielbiam malować paznokcie. Kiedy w moje łapki trafia nowy lakier, zawsze wymyślam dla niego ciekawą koncepcję. Tak było i tym razem. Kiedy trafił do mnie lakier firmy Pierre Rene w kolorze 297 pomyślałam, że jest to kolor idealny na wiosnę.

Jest to moja pierwsza styczność z lakierami tej marki i jestem bardzo zawiedziona,że nie odkryłam ich wcześniej. Lakier jest po prostu rewelacyjny!

ud1

Już jedna warstwa lakieru zapewnia nam pełne krycie. Lakier szybko zasycha. Dzięki tym dwóm cechom jest idealny dla osób,które malują paznokcie ,,na szybko” – przed wyjściem do pracy czy na imprezę.

ud2

Szeroki pędzelek ułatwia szybkie pomalowanie całej płytki. Lakier jest bardzo gęsty, więc nie spływa z płytki paznokcia,dzięki temu możemy uniknąć zalanych skórek.

Zdecydowanie jest to produkt, na który należy zwrócić uwagę, zwłaszcza jeśli lubicie dobre jakościowo lakiery do paznokci.

Poniżej moje wiosenne połączenie lakieru Pierre Rene oraz naklejek wodnych.

ud3

A Wy w jakim połączeniu widziałybyście ten lakier?

Buziaki, Ilona 🙂