Byłam na tak, dopóki nie zaczęłam usuwać skórek. Ale po kolei.

P1040134
Bardzo się ucieszyłam, kiedy zobaczyłam w jaki sposób nakłada się żel na skórki. Myślałam, że to przyspieszy czas pracy nad moimi rękami. Jednakże kiedy przyszło mi usuwać zmiękczone skórki nie było już tak kolorowo.

P1040138

Aplikator prezentuje się fajnie, i nie źle nakłada się żel za jego pomocą. Może pędzelek jest troszkę za szeroki, bo nakładając na skórki, mazałam nim również paznokcie.

Co mówi producent?

P1040136

No i cóż…. Czy tak szybko i skutecznie usuwa suche i stwardniałe skórki? Nie do końca. Walczę z moimi non stop. Zazdroszczę dziewczynom, które nie mają takiego problemu. Chcę mieć ładne, zadbane dłonie  ale nie potrafię okiełznać skórek ;/

Sama aplikacja to fajna frajda. Przekręcamy pędzelek, a na „włosie” wychodzi żel.

P1040139

Nakładamy na suche skórki odczekujemy 60 sekund i działamy. Ja działałam, ale nie byłam w stanie odsunąć skórek tą gumeczką na końcu. Musiałam użyć czegoś mocniejszego, twardszego. A i tak nie odniosłam sukcesu.

P1040137

Nie poradził sobie z moimi skórkami. Może delikatnie je zmiękczył, ale to nie był efekt jakiego się spodziewałam po tym wynalazku. Szkoda, bo liczyłam że on pomoże mi i w końcu nie będę się wstydziła swoich dłoni.

P1040135

Taniej mnie wyjdzie moczenie rąk  w oliwie z oliwek – i efekt mam ten sam, tylko sposób mniej widowiskowy.

Testowała Lucyna.

UDZIEWCZYN  dzięki :]
Nie biorę odpowiedzialności za wyniki testów Lucynki.
Zdjęcia Zebra